למה מבצעי בלאק פריידי מושכים אותנו ואיך נקנה חכם?

נשים מחזיקות שקיות קניות

לנסות להימנע משופינג מפנק בבלאק פריידי זה כמו לנסות להתאפק כל חג החנוכה לאכול סופגניות. שני האירועים האלה שקורים פעמיים בשנה נועדו לפתות אתכם, והטעם שלהם? טעים במיוחד!

הקונה הממוצע בבלאק פריידי מוציא בממוצע 1000 שקלים על פריטי מבצע, ופרט נוסף שאולי אתם לא יודעים, אבל היום כבר די ברור לעין, הרוב המוחלט של הרכישות בבלאק פריידי מתבצעות בחנויות אונליין, אבל מה שיותר מפתיע היא הרכישות המרובות בחנויות הלבשה תחתונה.

אז, למה אנחנו כל כך אוהבים את הבלאק פריידיי למרות שהוא בכלל חג אמריקאי? ואיך אנחנו יכולים להנות מהמבצעים ולקנות את המוצרים שרצינו כבר הרבה זמן? המשיכו לקרוא ותגלו.

מי לא אוהב מבצע?

מחקר צרכנים הראה שקניית פריט במחיר נמוך יותר ממה שאתם באים מוכנים שלם, או לחילופין נמוך מהמחיר הסטנדרטי, תהיה מספקת אפילו זה משהו שאתם לא באמת צריכים. לעסקה כזאת יש ערך רב עבור הרוכש, מה שיגביר את הרצון שלו לרכוש במהלך השנה.

צרכנים רואים את המבצעים בבלאק פריידי באור חיובי הרבה יותר ממה שהם באמת. בזכות אמצעי השיווק, במציאות המכירות הן לאורך כל השנה, והמחירים משתנים לאורך הזמן. שלא נדבר על מכירות מבצעי בלאק פריידי שמתרחשים עד סייבר מאנדיי. מה שאומר שלנו הצרכנים, יש הרבה יותר זמן במחירי הבלאק ממה שנראה.

פומו פומו פומו

כן, הפומו גם הוא משפיע על הצרכנים ותורם לנו להימשך יותר ויותר למבצעי הבלאק פריידי. המבצעים משווקים לנו לרוב לזמן מוגבל, מה שהופך את הרכישה עבורינו למרגשת הרבה יותר.

מבצעים לזמן מוגבל מגבירים את הפחד שלנו מהחמצה, מפספוס או פומו. כל אלה מניעים אנשים לרכוש מוצרים, אחרת, על פי מחקרים אנחנו רואים כי צרכני נוטים לבחור במוצרים תחת מבצעים זמן מוגבל, כי זה מגביר את רמת הריגוש שלהם מהרכישה.

מבצעי קופה והרגע האחרון

רכישה אחת מגבירה את הסיכויים לרכישה נוספת. הרכישה הראשונה היא דחף פסיכולוגי שמעודד אותנו לרכוש מוצר שני, ולא קשור. ככה חנויות למעשה מושכות אותנו לרכוש מספר פריטים גדול יותר, ברגע האחרון כשהארנק פתוח והדחף קיים.

כמה טיפים לשופינג בלאק פריידי חכם

בנוסף למאמצי השיווק להגדיל את המכירות, ישנה תחרות נוספות ולא פחות חשובה בין הרשתות, והיא התחרות על המבצעים השווים ביותר. לכן אנחנו ממליצים לבצע השוואות מחירים, וכן לנצל את התקופה לרכוש את המוצרים שאתם צריכים במחירי מבצע. 

אז אם כבר החלטתם לנצל את המבצעים, הכירו 4 טיפים שיהפכו את סל הקניות שלכם למדויק יותר:

  1. הצטיידו בחבר הכי חסכן שלכם לשופינג הזה

אתם בטח יודעים שכאנחנו עושים ובעיקר עושות שופינג לבד, נבזבז יותר, והסיכוי שנקנה פריטים שאנחנו לא צריכים יעלה. יש דברים שאנחנו עושים לבד, שלא היינו עושים כשיש איתנו עוד מישהו. לכולנו יש את החבר היותר מחושב, שאותו ניקח לקניות בלאק פריידי בקניון.

  1. הימנעו מהמבצעים של הרגע האחרון

הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים לתת לכם הוא פשוט להימנע מרכישות קטנות, שלא נראות מזיקות, אבל נועדו להגדיל את הרכישה שלנו. אלה בדרך כלל פריטים שלא נעשה בהם יותר מדי שימוש, ונצטרך לתת להם מקום אחסון.

  1. אל תקחו סל או עגלה

אחד הדברים שיותר מגבירים את החשק לקנות הוא סל ריק. אם אנחנו רוצים להימנע מקניות מיותרות, אספו את הפריטים שלכם בשתי הידיים, והתקדמו לקופה.

  1. הכינו רשימת קניות

רשימת קניות שומרת על דיוק ופוקוס בתוך כל מסע הקניות העמוס באנשים, תורים ארוכים, לעתים גם מתח. בתוך כל זה, אתם רוצים שתהיה לכם רשימה מסודרת וממוקדת שתסייע לכם לרכוש בדיוק את מה שאתם צריכים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על בלאק פריידיי, ממליצים לכם לבוא לכאן:

צוות מדיהליין

צוות מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

מי עומד מאחורי מדיהליין

צוות כותבים שמכירים את האינטרנט מכל צד אפשרי, מה שמאפשר לנו לשתף ולספר על כל הדברים המעניינים ביותר בתחומים שונים בעולמות הלייפסטייל על הצד הטוב והמעניין ביותר.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר שלנו

אנחנו לא שולחים ספאם, רק דברים מעניינים. נשבעים.